Wednesday, February 3, 2010

Aku Terima Nikahnya


Saya rasa semua orang dah baca hasil tulisan Abu Saif. Saya dari dulu lagi tergerak hati nak bali tapi asyik bertangguh-tangguh. Betul lah orang kata, nak buat baik ni memang susah. Beli majalah Marie Claire cepat aje tangan ni membayar.

Last weekend, went to Mesra Mall Popular. Dah keluar pun Bercinta Sampai Ke Syurga, sambungan dari Aku Terima Nikahnya. Bummer! I'm totally out dated. Memandangkan, for Government staff, we are required to read at least 7 buku ilmiah and do a synopsis for each one of it. Saya berkira, buku ini di ambil kira.

After I have finish reading it, I'll give a short and quick review.

2 comments:

Praveen Kumar said...

Wow so sweet i like it thanks for sharing.

L said...

Let's Get Paid To Drink
http://bit.ly/fl9gf0